piątek, 28 grudnia 2012

Do siego roku!



Zniknęłam na ostatnie kilka miesięcy z internetowego życia. A to za sprawą zajęć z dziećmi, które pochłonęły mnie do reszty. Przygotowania, prowadzenie imprez, nowe scenariusze, poprawki do tego co już było i znów nowe dekoracje, nowe scenariusze...To wszystko sprawiło, że mogę zajrzeć tu na chwilę dopiero teraz i to też na krótko.
Za oknem odwilż. Świeci słońce, a ja czuję się, jakby zbliżały się święta wielkanocne. Po śniegu pozostał tylko gdzieniegdzie ślad w postaci brudnych, szarobiałych plam i wielkie, wszędobylskie kałuże. Dlatego postanowiłam dołączyć kilka zdjęć ze świątecznych zajęć, na których wyraźnie widać śnieg i nasze zwierzaki w mikołajowych czapkach oraz ciepłych,zimowych szalikach. Z tymi czapkami było trochę kłopotu, ale też i dużo śmiechu. Nasze zwierzaki próbowały zjadać je sobie nawzajem albo zrzucać z głów (najlepiej sprawdzały sie szaliki), a kiedy już starciły zainteresowanie nimi, pojawiły się rogi renifera z dzwoneczkami i wszystko zaczynało się od początku...




Przeniesienie się wiele lat wstecz, przygotowania przedświąteczne, pieczenie pierniczków, robienie zabawek ze słomy i z papieru to, jak się okazuje, wielka frajda dla dzieci i tych mniejszych i tych większych również;-)
 Dziękuję Wszystkim odwiedzającym mój blog, a w związku z nadchodzącym Nowym Rokiem 2013 chciałabym życzyć Wam dużo zdrowia, szczęścia, wiele miłości oraz spełnienia marzeń. 
I ...Do siego roku!


4 komentarze:

  1. Witaj
    Już nie raz mnie ręka swędziała aby napisać i zapytać co się dzieje że Cię nie ma , tym bardziej że prawie razem zaczynałyśmy się w tym blogowym światku poruszać , mam nadzieję że wrócisz na dobre .
    Wszystkiego najlepszego życzę Ci w Nowym Roku i pozdrawiam Ilona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ,oby był radosny i pogodny bez kłopotów i trosk a szczęście i zdrowie gościły kazdego dnia w Waszym domu i zagrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Martwiłam się już. Wiem jak to jest z zajęciami. Z dziećmi mam tylko w sezonie pogodnym, bo nie mam miejsca. A jesienią i zimą dużo zajęć mamy dla dużych dzieci w świetlicach. Do kwietnia mam mnóstwo roboty w związku z tym, a od kwietnia mam nadzieje u mnie w gospodarstwie. Wszystkiego dobrego. Niech się Wam darzy w domu i zagrodzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrego Nowego Roku życzę.
    Dopiero tu trafiłam, ale bardzo mi się podoba.
    Podoba mi się również bardzo to co robicie dla dzieci, to że mogą poznać najzwyklejsze rzeczy związane z gospodarstwem.
    Oby wszystko się Wam układało jak najlepiej!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń